Loading color scheme

DESPRE NOI

BERCON  ofera servicii de consultanta tuturor organizatiilor din toate domeniile de activitate care doresc implementarea unuia dintre urmatoarele sisteme, in vederea certificarii conformitatii sistemului de catre un organism acreditat:

  • Sistem de Management al Calitatii – SR EN ISO 9001:2008
  • Standardul pentru Responsabilitate Sociala – SA 8000
    Laboratoare medicale. Cerinte particulare pentru calitate si competenta - SR EN ISO 15189 :2013
    Sistem de Management Integrat Calitate&Mediu - SR EN ISO 9001:2008- SR EN ISO 14001:2005
    Sistem de Management Integrat Calitate-Mediu-Sanatate si Securitate Operationala - SR EN ISO 9001:2008 - SR EN ISO 14001:2005 – SR OHSAS 18001:2008
    Cerintele generale pentru laboratoarele de incercari si etalonari - ISO/CEI 17025:2005
    Sistem de Management al Sigurantei Alimentare (Food Safety Management System FSMS) – ISO 22000 si Evaluarea Riscurilor in cadrul Sistemelor de Management ale Igienei (Hazard Analysis Critical Control Point) – HACCP
    Sistem de Management al Securitatii Informatiei – BS 7799-2:2002 & ISO 17799 & ISO 27001


Impreuna cu echipa noastra de consultanti de specialitate dezvoltam solutii in proiectarea si implementarea celor mai eficiente sisteme de management al calitatii conforme cu directivele europene in domeniul standardelor ISO, incepand cu elaborarea documentatiei specifice (manual, proceduri de sistem si operationale, instructiuni de lucru, etc), instruirea personalului implicat in activitatile de calitate si continuând cu evaluarea, auditul, mentinerea si imbunatatirea Sistemului de Management.

Scopul nostru fiind acela de a obtine un sistem de management eficient si flexibil, un instrument util conducerii firmei pentru a tine sub control atât calitatea produselor cat si a serviciilor furnizate.Serviciile de consultanta promovate au la baza cele opt principii de management promovate de seria standardelor ISO 9001: 2008, si anume :

 

  • Leadership (persoane proactive, care conduc prin exemplul propriu)
  • Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor
  • Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul
  • Abordarea managementului ca sistem
  • Abordarea bazata pe procese
  • Orientarea catre client
  • Implicarea personalului
  • Imbunatatirea continua


O alta particularitate a serviciilor noastre este ca pe tot parcursul unui contract de consultanta, fiecare faza, începând de la evaluarea preliminara pâna la certificarea sistemului de management este controlata cu deosebita atentie. Practic, prin dezvoltarea unei bune relatii cu personalul clientului, ne identificam si participam activ ca un compartiment intern al clientului. 

Ce garantam ?

 Asistenta in alegerea organismului de certificare si stabilirea costurilor prin contactarea organismului de cerificare, negocierea contractului si asistenta la auditul de certificare.

 Serviciile se proiecteaza, controleaza si evalueaza dupa un plan bine structurat ce va cuprinde: cine, ce, cand, cum, unde si de ce se realizeaza diversele activitati.

Dezvoltarea in cadrul organizatiei dvs a unei culturi bazate pe calitate.

Asigurarea unei cresteri constante a nivelului de instruire a angajatilor.

Onorariile de consultanta sunt cele mai atractive pentru afacerea dvs.

Solutiile oferite sunt perfect adaptate profilului afacerii dvs.